2008/04/03

Torsdag

Idag har jag vart otroligt trött. Kom hem från Örebro kl 8 igår kväll. Då blev det mat, tv, dator och sova! Men det var väldigt roligt i Örebro iaf. Somna typ halv 2-2 nån gång. Alla sprang runt, eller aa alla gjorde väl inte det. Mest var det Emil, han "råkade" smeta tandkräm i Lawssons ansikte så dom två häll på att tvätta bort det typ hela natten. Jag satt och spela kort med lite pers. Mycket trevligt! Sen försökte jag sova men det var inte så bekvämt med liggunderlag och sovsäck..
Vi vann inget men vi blev nominerade till bästa presentation. Så man kan säga att vi vann lite.

Idag har jag inte gjort så mycket. Tackar för det fina vädret! :) Man blir mycket gladare när det är sol.
Webbdesignen gick väldigt bra idag. Vi hann superduper långt. Så nu ska vi snart börja med PS. Jääääj! Jag och Carolin hade en liten flumm dag idag. Men det var trevligt på vägen till torpa + glassen :)

Nu blir det tv.
Puss*

Inga kommentarer: