2008/03/31

Måndag 2

Packandet går inte så bra. Inte handlandet heller, men jag tror jag ska ge mej ut snart. Hoppas det inte regnar bara.
Kanske får med mej mamma så hon kan betala ;) Tjohoo!

Har hittat en superduper sovsäck nu iaf. Bättre finns ju knappast, fast jag kommer inte sova nåt för det blir så äkligt varmt i sovsäck. Blä på sånt! Liggunderlag är ju inte heller något att hurra för, hårt och inte alls bekvämt. Tur att jag har med min kudde :) Då kommer jag överleva. Får hoppas på att Lisa tar med hela sin säng! ^^

Ska försöka städa mitt rum idag oxå, om jag hinner. Känner mej lite stressad fast det kan ju vara för att jag bara sitter vid tvn och inte gör något vettigt.

Spegeln har inte kommit upp än heller. Kanske hinner det innan helgen.

Tänkte ställa mej och baka en kladd idag men så blir det nog inte, känner mej tjock som det är redan så.. Får nog bli lite frukt ist! Fast det är ju inte speciellt trevligt att sitta och äta hela kvällen. Kanske kan köpa nåt gott sen om jag åker och handlar. Eller gå får jag nog göra.


Gaaaaaah på dej som inte svara! Bläh på sånt!!


Saknar sommaren väldigt mycket nu! Ge mej, snälla.


Puss*

Inga kommentarer: