2008/03/03

3 Mars!


Hej våren!!! äntligen lite värme och sol. har längtat länge nu efter något som liknar en årstid. vintern var ju inte så mycket årstid mer ett mellan ting mellan höst/vinter. så blä på den och kärlek till vår :) hoppas solen håller i sig ett tag.
idag och resten av veckan är det "praktik" på vbg. de är inte riktigt praktik för man får inte göra något mer än att sitta och lyssna på massa folk och gå omkring och kolla runt. men aja det är bättre än skola.
satt faktiskt en stund i skolan efter att vi hade slutat och försökte skriva på min engelskabokgrejs men skrev inget för jag kom inte ihåg vad det var jag skulle skriva :P men har med det hem så ska försöka skriva klart det idag! heja mej!!
bara 13 skoldagar kvar till påsklov. det är vi glada för. vet inte riktigt vad som händer då. ska försöka komma till göteborg en dag. kanske göra nåt nytt med rummet, flytta möblerna så som jag tänkte :P men innan lovet ska jag till stockholm med sebbe. ska gå på rihanna konserten :) det ska bli skoj! den 12 mars åker vi. bara borta en dag så kommer hem ca 4 den 13 men ska blir skönt ändå!
förhoppningsvid har carolin klarat sin körkort den 13 så jag får åka lite bil när jag kommer hem :P hon har sagt att vi ska åka på rundtur om hon klarar de.

nu ska jag gå ut i solen med hunden :)

//Puss*

Inga kommentarer: