2008/03/26

Göteborg


Dagen tillbringades i Göteborg. Åkte dit 08.51 för att Carro skulle till sjukan så jag och Jennie hängde med. Sen åkte vi därifrån vid halv 12. Då bar det av till haga där vi åt på ett jättedåligt ställe. Aldrig mer där! Sen kolla vi runt en stund men bestämde oss för att åka tillbaka till city och försöka hitta en jacka till Jennie. Det gick förvånansvärt bra för att vara till Jennie. Hon hitta en på hm som hon köpte, mycket fin! Så nu går hon omkring och är vacker :) Sedan åkte vi tillbaka till haga och fikade, kommer inte ihåg vad fiket heter men det är det där med superstora kakor och bullar.

Tåget hem gick 17.07.

Kom hem och gick till kvantum och köpte hårfärg, så nu blir det ljusbrunt med lite mörkare slingor.


Det roligaste idag: vi sitter på bussen från sjukan och pratar om nån kille, jag fattar ingenting och säger what's your problem, samtidigt som jag kollar upp på en snubbe med mörka solglasögon som ser lite mysko ut. Det blev lite fnissigt efter det.

Sen så när vi hade fikat och skulle gå tillbaka till spårvagnen så kommer det en cykel och jag säger till Jennie: Akta det kommer en cykel! Jennie hoppar högt och ser väldigt rolig ut. Killen på cykeln skrattade och sen var det fnittrigt hela resan till centralen.


Resan hem var itne lika rolig, fick stå för att det var tåget till karlstad så det är bara 1½ vagn som är obokade. Dumma sj tycker jag! Vi fick iaf sitta mellan öxnered och vänersborg, typ 5 min alltså.


Nu blir det film :)

Puss*

Inga kommentarer: