2008/03/25

Måndag/Tisdag

Igår vakna jag hos Sebbe, blev lite tv och så på dan. Åkte hem vid halv 5. Carro ringde vid halv 6 och fråga om jag ville med till Jennie och självklart ville jag det, så halv 7 åkte vi hem till henne. Började med kortspel, vann på 7an i gång :D Heja mej! Sen blev det So you think you can dance, parlamentet (där Björn var med) och sist Wallander (hann inte se hela för vi skulle med bussen).
Mycket trevligt kväll! Det tackar jag för.
Ni är bäst <3

Idag ska jag först till torpa och ta ut pengar till mormor sen ska jag gå och lämna dom. Kanske bli stan sen eller nåt sånt. Sen tror jag att jag ska räkna lite matte. Får se hur det går. Kanske ska sätta upp spegeln idag med. Om jag och mamma kommer på nåt bra sätt. Vill inte tejpa på väggen så får nog sätta nåt emellan väggen och spegeln.
Ikväll vet jag inte vad det blir, tv kanske. Det är ju äntligen hemma och det måste man se!

Nu blir det duschen.
Puss*

Inga kommentarer: