2008/03/23

Söndag

Sitter hos Sebbe nu och kollar på nåt kasst program.
Blir mat hos Sebbes farmor och farfar sen, mycket gott! Gissar på biff och potatis. Ikväll blir det film, we own the night tror jag att det blir. Hoppas den är bra. Får äta upp mitt påskgodis också så att inte det ligger och dräller i onödan!
I morgon måste jag försöka hänga upp min spegel. Hoppas på att pappa hjälper mig.
Sen ska jag dammsuga rummet med om jag orkar ;P Kommer troligen inte göra det men jag har iaf sagt att jag ska och det är ett framsteg.

Blir IKEA med mamma någon gång på lovet tror jag. Hon sa det igår iaf. Bella kanske ville följa med så det kan ju bli roligt. Vet inte om jag kommer köpa nåt med alltid roligt att kolla. Behöver en hylla så hoppas jag får det.

Nu ska jag fortsätta kolla på det kassa programmet, fast kanske ska försöka hitta nåt bättre! ;)

Puss*

Inga kommentarer: