2008/03/31

Måndag

Dagen började med att jag och Sebbe bestämde oss för att sova lite extra. Tänkte att när vi vaknar igen så kommer regnet vara borta, men så blev det inte. Så man skulle kunna säga att jag missa en lektion i onödan men det var det värt!
Så åkte till skolan halv 10, var inte med på gympan så satt med Lisa och Gustaf den lektionen och gjorde ingenting.
Sista lektionen var företgande. Fast det blev mest blixtlås för mej och Lisa. Är klara med reklambladen så har bara presentationen kvar nu. Ska skriva nya fusklappar oxå.
Så imrn bär det av till Örebro på blixtlåset. Ska bo i en gympasal i en skola. Så det blir sovsäck och liggunderlag.. Skulle ju hellre sova i Sebbes säng som är mjuk och go men aja det blir säkert bra. Ska snart åka och handla lite grejer som jag måste ha med till bussturen imrn. Tar ju typ 2½ timme.
Kameran ska med!!

Hejar på Lisa imrn oxå, hoppas hon klarar uppkörningen :) Men det tror jag att hon gör. Ska nog mycket till om hon inte gör det.

Mycket trevligt skvaller fick man reda på idag ;) Tackar för det.

Nu ska jag klättra upp på vinden och ta ner sovsäck

Puss*

Inga kommentarer: