2008/04/24

Torsdag

Skolan var fruktansvärt rolig idag. Webbdesign och vi äger tjejer! Eller iaf jag och Carolin.
Blev dans efter, missa bussen så fick cykla. Första gången på läääääääänge. Brukar gå nu vart jag än ska.

Imrn blir det sjukgymnast sen siba och köpa skor :) Äntligen! Jag har hittat 3 par som jag ska ha. Så behöver inte köpa skor på ett tag sen.

Blev ju dissad för tusende gången oxå, orkar inte mer nu! Skärp dej lite tack. Du skulle behöva det!!

Engelska orkar jag inte göra. Så hoppas inte det är så bråttom med den. För det kommer ta tid..


Dagens roligaste:
Lite blod har väl aldrig nån dött av / tjej i dansen.
Jag fattar inte hur du kan ha fullt, jag raderar ju hela tiden / jag till Carro när hon säger att hon har fullt i mobilen hela tiden.
Så fort jag får pengar så ba, HANDLA / jag med typ zombi stil.

Lisa vi är SÖTAST :)


Puss*

Inga kommentarer: