2008/04/28

Måndag

Np gick faktiskt bra idag, skrev ganska mycket. Blev nöjd. Sen hände det inte så mycket på ett tag, hade väldigt lång rast. Sen hade vi företag, gick MVG på mitt prov :) Sist hade vi matte.
Efter skolan blev det stan med Sebbe. Bibblan, fika och prata typ. Trevligt :) Tackar för det. Sen gick jag till sjukgymnasten och fick ström i min axel plus lite skön massage.
Åkte sen hem.

Har packat klart inför smögen, åker dit imrn. Blir Lisa, Räkan, Stefan, Sebbe, JL, Dagge och jag. Tror det blir mitt första dopp oxå :O Åker iaf hem på torsda eller freda. Troligen freda. Ska bli väldigt roligt!

Måste gå och lägga mej nu, prov imrn igen. Fast är osäker på om jag ska göra det nu. Har inte pluggat nåt. Men det är ju bara omprov så kanske lika bra att göra det.


Puss*

Inga kommentarer: