2008/04/19

Lördag

Idag blir det dans sen ikväll får jag se vad som händer.
Ska försöka hinna med bibblan oxå så jag kan skriva klart min svenska grej.

Igår var det en bra dag. Började med att jag gick till systers jobb och hjälpte till där. Efter det gick vi in till stan och åt först glass och sen pizza med mamma och Lina. Väldigt gott! Sen kom Lisa in till stan vid halv 5 så då gick jag och mötte henne. Vi satt och chilla på en bäck i typ 2 timmar innan Stefan och Räkan kom förbi. Lite senare kom även Frida. Sen förflyttade vi oss till kanalen och sen gick vi till kvantum och handla. Sen satte vi oss på en brygga där vi blev anfallna av fiskmåsar(!), blä på såna.
Sen var det meningen att vi skulle åkt till resta men så blev det inte, missa lite bussar. Så ist åkte vi hem till mej och glodde tv.


Puss*

Inga kommentarer: