2008/04/13

Söndag


Dagen började med dans, fy fan va jobbigt det var. Vi dansa i typ 1 timme och då dansa vi alltså hela tiden! Det var väldigt jobbigt men kul :) Så nu är vi typ klara med den tror jag. Har två gånger kvar innan uppvisning.


Sen efter dansen blev det innebandy + lite andra sporter på vattenpalatset. Det var jag, Lisa, Sebbe, Frida och Räkan som spela. Stefan kom lite senare sen fast han var inte med. Det var lite flummigt så blev inget seriöst spel men vad kan man vänta sig.


Efter det tog vi bussen till siba och handla lite mat på ICA. 535 kr!!! Helt galet, vi köpte inte så mycket heller. Asså inte så mycket olika saker, fast det blev ganska mycket köttfärs och godis :D

Sen kom Lisas snälla pappa och hämta oss, vi hade lite packning + 5 påsar med mat så det hade nog tagit ett tag och gå hem till Lisa. När vi kom fram så börja vi med maten med en gång. Sen kom Daniel oxå mitt upp i allting. Sen så åt vi. Väldigt gott! Drickan kom fram där nån gång oxå. Så efter ett tag, när vi ätit klart och flyttat på oss till soffan, så blev vi lite lulliga. Jag hade världens bästa drink! Tack Daniel!!! Den ska jag ha alla gånger från och med nu :) Efter ett tag kom C & Ammer och hälsa på. Måste säga att det var en väldigt bra dag/natt. Somna vid 5 och gick upp halv 8. Så är väldigt trött nu men det gör inget :)


Nu ska jag nog gå och väcka Sebbe.


Puss*

Inga kommentarer: