2008/04/21

Måndag

Igår blev det en lugn dag. Även om jag bara var hemma i typ 2 timmar. Först kom Sanna och vi gick en promenad in till stan. Där satte vi oss på torget och åt en glass, sen åkte vi till siba med Johanna. Gick runt och kolla lite där. Har hittat nya kläder som jag ska köpa + skor.
Sen blev det Thn där vi satte oss på strandgatan och fika.
Åkte hem och bestämde med Carro att vi skulle köpa glass kl 5. Så gick till torpa vid 5 och mötte henne. Blev glass och skvaller på gräset.
Sen gick jag hem till syster, fast nästan direkt skickar mamma sms och säger att det blir plättar till kvällsmat så jag gick hem och åt det :)

Idag har jag vart i stan 2 ggr. Först följde jag med Patrik och hämta biljetter och köpte hårmojs. Lukta gott! ^^
Sen åkte jag in med mamma och låna böcker till svenskan, måste skriva klart idag!!!!! + apoteket, chokladaffär och handla mat.
Ikväll ska vi grilla, MUMS =)


Puss*

Inga kommentarer: