2008/05/16

Torsdag/fredag

Torsdag: Skolan var BLÄ!! Webbdesignen sög så jag sprang till Lisa typ hela tiden. Mycket bättre där. Efter skolan blev det syster och färga håret. Blev ganska bra, men inte helt så ska göra om det snart. Satt där och hängde ett tag sen bestämde vi oss för godis så vi samlade alla burkar och flaskor vi kunde hitta i lägenheten och gick och panta. Fick ihop hela 65,50 :) Räckte precis till godis och en cola. Hihi ^^ Gott var det iaf! Sen gick jag hem vid halv 10 och var super trött så det blev sängen med en gång nästan.

Fredag: Skolan var fortfarande blä så jag satt med Lisa på deras webbdesign, gick ner vid halv 10 och satt där tills vi hade lunch. Eller jag och Simon gick lite tidigare till lunchen. Trevligt med mat. Sen skulle jag till stan, till sjukgymnasten, så det blev en liten promenad. Blev klar vid 1 och traskade då hemåt. Nu blir det tv :)

Gillar inte REGN!! :O

Puss*

Inga kommentarer: