2008/05/06

Tisdag


Dagen började finfint med att jag bestämde mig för att sova lite extra. Fick ihop 20 min men det hjälpte nog för jag har varit på topphumör hela dagen :) Även fast vi hade Håkan på morgonen, inte ens han kunde störa mitt humör och då kan inget störa det. Sen var det matte, inte lika roligt + att jag skrev ut typ 100 papper för mycket när jag skulle skriva ut massa nationella. Cp skrivare har vi i skolan. Men det var kul iaf. Sen blev det rast och en glass och choklad. Fick en uppgift i engelskan som man ska ha gjort tills imrn :S Har nästan inte börjat!! Hjälp! Men jag gör den imrn på bilden så det ordnar sig. Sen bestämde vi att vi skulle gå hem till Malin och hoppa lite studsmatta. Det var väldigt jobbigt men skoj. Fick Patrik att hoppa med mej en stund. Roliga lilla pojke. När klockan blev 3 så tyckte Lisa att vi skulle åka hem så vi hoppa upp på våra snygga cyklar och cykla hem. Följde Lisa en bit och visade vägen. Sen var det tänkt att jag skulle plugga lite matte men det gick inte så jättebra. Har inte gjort nåt :D Men det ordnar sig alltid!

Puss*

Inga kommentarer: