2008/05/08

Torsdag

Mycket bra dag idag! Vädret kan ju nästan inte bli bättre och skolan var helt okej. Speciellt webbdesignen när vi fick sitta ute, brände mina axlar men det gör inget. Nu har jag gjort det en gång så kommer inte göra det igen. Känns bra att jag fått lite färg på kroppen.

I morgon blir det en fika i thn hoppas jag. Om inte Erika kan så försöker jag nog få med Carro. Sen kanske Lisa eller nåt. Det blir nog en bra fredag :)

Har bakat min kladdkaka nu, den står i ugnen. När den är klar blir det plugg. Får se hur mycket jag orkar göra men ska försöka göra några tal iaf.

Ikväll ska jag åka och kolla på dansuppvisning i Uddevalla. Blir nog skoj. Det är mammas kompis dotter som ska dansa. Hon ska tydligen vara väldigt duktig så :) Det är ju aldrig fel att kolla dans heller.

Puss*

Inga kommentarer: