2008/05/02

Smögen


Åkte tisdag och kom hem idag, ganska nyss faktiskt. Var hemma halv 5.
Tisdag: Kom fram och gjorde inte så mycket. Gick en promenad tror jag. Spela lite spel och sedan säng.

Onsdag: Valborg! Gick till ICA typ tusen gånger. Satt ute och sola, var fint väder en stund iaf. Grilla och sånt på kvällen. Jag och Lisa lyckades vara nyktra denna valborg :) Vi är duktiga. En bra dag.

Torsdag: 4 pers åkte hem och kvar blev jag, Lisa och Räkan. Gick till ICA och köpte godis, bröd och tidningar. Räkan stekte goda hamburgare! Spela massa och sov mitt på dagen. Åt lite godis och chips sen åt vi igen och sen blev det sängen. Sov väldigt gott.

Fredag: Upp och duscha, städa och plocka undan. Vi hann precis klart och gick fort till bussen. Kändes som att vi åkte buss i en evighet sen men kom iaf till thn vid 15.15. Fick vänta en halvtimme på min buss hem men det gjorde inte så mycket.

Ska upp till Erika och familj ikväll. Sen imrn blir det trevligt :) Wiiiie ^^ Först Göteborg med Patrik och sen film.

Puss*

Tack till Lisa :) <3

Inga kommentarer: