2008/01/01

Nytt år


nya möjligheter. jag hoppas på att detta året ska bli lika bra som det förra. visst hände det en del dåliga saker men man ska rikta in sig på dom bra! som typ förlovningen, gått halva tiden på gymnasiet, skaffat jobb och haft väldigt trevligt med kompisar, pojkvän, familj.

detta år ska jag: träna mera (ska börja nästa vecka), vara glad hela tiden (ska försöka iaf), skaffa sommarjobb och bara ha massa kul för det måste man ha. sen vill jag ha en superduper fin sommar så jag kan bada och sola hela tiden. kanske ska försöka åka utomlands i höst oxå =) sen ska jag kanske åka skidor med kompisarna.

jag ska försöka att inte köpa så mycket kläder hela tiden utan spara lite pengar varje månad, har inte vart så bra på de men nu ska jag verkligen försöka :) heja mej!!

jag ska jobba bra i skolan, eller aa jag ska jobba lite mer än vad jag har gjort för jag gör inte så mycket på lektionerna.


hade en jätterolig nyårsafton på vänersnäs med kompisarna. sen sov alla hos malin. 8 pers i hennes "rum". somna vid 4 och vakna typ 12. så idag e jag ganska trött. kommer nog somna bra i natt. hade en trevligt pratstund med calle å tim igår. va väldigt längesen jag prata med nån av dom. kommer inte ihåg så mycket av kvällen just nu men det kommer nog lite senare, hoppas jag iaf.


nu ska jag gå å lägga mej framför tvn


GOTT NYTT ÅR! :)

Inga kommentarer: