2008/01/31


dagen började med skola halv 9. hade samhäll och sen var det jämå hela dagen lång efter det. gick inte på zozo men jag var på en föreläsning om film. den var bra. efter skolan åkte jag + kompisar in till stan och tog en fika. sen gick jag och emma runt lite på stan och leta present. hitta ingen i stan så vi begav oss till siba ist. jag hitta en tröja och emma hitta lite grejs. sen åkte jag hem och nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå till torpa och köpa mej en stor påse godis :) låter väldigt gott iaf! har planerat att jag ska få gjort svenskan idag men tror inte jag kommer göra den, kommer sätta mej och kolla på massa desperate avsnitt ist :D men det gör inget.

i morgon är jag ledig hela långa dagen. ska träna och ringa en snbbe om en nyckel till en lokal. sen ska jag kanske träffa kompisarna och hitta på något kul.

Inga kommentarer: