2008/01/27

att vänta är nog det tråkigaste man kan göra. sitter just nu och väntar på att carro, malin & ulle ska komma. ska se vad vi kan göra åt våra lilla problem som vi har skapat.. hoppas på det bästa just nu.
har lovat mej själv att försöka städa mitt rum idag, men jag tror inte detta löfte kommer att hållas. känner för att gå ner och träna lite men jag tror inte jag kommer göra detta heller. men en sak vet jag att jag kommer att göra, sätta mej vid tvn ikväll å glo som fan på desperate :D I LOVE!
i morgon är det skolan. hoppas på att det kommer bli en bra vecka. inte för mycket att göra. har JäMå vecka i skolan oxå. så det kommer bli lite teater och föreläsningar. så det försvinner ganska många lektioner. men jag tror inte konstruktionen försvinner och det är ju synd. hade hoppas på att vi skulle slippa den. men lilla håkan hänger sej alltid fast.
min moster fyller 44 på tisdag så då blir det kalas :)
tror inte det händer så mycket mer denna vecka. eller jo det är ju kladdkake vecka så det blir kladdkaka på onsdag. MUMS!
jag ska försöka träffa erika nån gång i veckan. ska träna iaf 3 gånger. det är nog allt som jag kommer på just nu.
jag ska gå och lägg mej tidigt hela veckan bara för att sebbe säger det.

Inga kommentarer: