2008/08/19

Gud vilket tjat ;)


TJA!!!
Skolan var okej, det sög med 2 timmars lunch men det var roligt att träffa alla igen. Veckan ser bra ut ändå måste jag säga. Imrn börjar vi med våra projektarbeten. Vet inte än vad jag tycker om det, känner mej lite stressad och när jag blir stressad blir jag så lätt sur. Men har bestämt mej för att detta året ska jag bara vara glad och trevlig hela tiden. Jag ska hoppa på dom små ettorna :D Moahahahahaha! Veckan som den ser ut nu:Onsdag: skola 8.30-15.00, sen dans med carro. Ska försöka få klart allt! Torsdag: skola 8.30-15.00, sen siba och handla ihjäl mej! :OFredag: skola 8.30-13.50 (10 minuter innan b-klassen), göteborg med tjejerna. Jag gillar göteborg, speciellt med tjejerna. Det blir så j*vla kul och allt är bara så bra! Livet kan inte bli bättre. Eller en bra dag med Sebbe är oxå bra ;P Iaf, jag ska köpa massa presenter i göteborg och fika som en tok.Gud vad jag älskar att fika, det skulle jag göra hela tiden om jag kunde! :D

Puss på alla söta!

Inga kommentarer: