2008/08/19

Första skoldagen


Tjo!

Då var första skoldagen gjord. Var väl helt okej även om vi inte gjorde så mycket. Vi kom dit och så pratade lärarna lite om vad som gäller för trean och sen hade vi 2timmars lunch! Det var inte skoj! Sen blev det tipspromenad med tävlingar på slutet. Det var ganska tråkigt måste jag säga. Jag är inte mycket för såna saker.. Tycker bara det är löjligt.
Sen sluta vi iaf vid 2 och då blev det till att cykla hem.
Lilla mamma fyller år idag så det blir tårta och lite sånt sen. Har köpt lite grejer till henne =)
MÅSTE verkligen börja med mitt cv oxå =/ Fast orkar inte. Men måste! Viktigt är det!
Hoppas faktiskt att jag får jobbet, det skulle vara skönt.
Jag har hittat lite olika stilar som jag vill ha till min tatuering. Kan lägga ut bild sen.
Tror jag vet vilken jag ska ha :)

Puss*

Inga kommentarer: